Tuesday, January 1, 2013

سفر به امارات برای مصاحبه : چند نکته


قبل از هر چیز چندتا نکته رو میخواستم ذکر کنم 

 به هیچ وجه تحت هیچ شرایطی دارو بدون نسخه ترجمه و تایید شده رو با خودتون نیارید ( جریمه حبس بین 1 ماه تا حبس ابد متاسفانه سفارت ایران هم کمکی نمیکنه )

 اگر در فرودگاه ایران کسی بهتون گفت ما بارمون زیاده میشه شما تو بارتون بزارید قبول نکنید ( گرچه من از بعضی ها خواستم و قبول کردن  ) چون عده ای از هم وطنان عزیز به این وسیله مواد میارن که اگر لو رفت پای شما گیره و طرف و بی سرو و صدا میره بیرون اگر نه طرف ساک رو بر میداره میره بیرون

.من پیشنهاد میکنم گواهینامه بین المللی بگیرید تا بتونید اینجا ماشین اجاره کنید

.حتما تو فرودگاه سیم کارت بخرید که تماستون ارزونتر باشه

. اگر قصد استفاده از مترو رو دارید کلا درو کار قرمز رو خط بکشید بسته به شرایطون برید سراغ کارت نقره ای یا طلایی

.تو مترو خوابیدن ،خوردن و آشامیدن و حتی جویدن آدامس جریمه داره

. هزینه تاکسی نسبتا گرونه ورودی تاکسی در روز 3 و در شب 3.5 درهم هست و حداقل پرداخت 10 درهم حتی اگر تاکسیمتر 5 درهم رو نشون بده

بقیه نکات رو هم به مرور اضافه میکنم 

No comments:

Post a Comment